Komerční banka Stodůlky /nám. Junkových 2772/1, Praha 13/
Otevírací doba je PO – PÁ 07:00 – 17:00
Pro připravované výběrové řízení na provozovatele závodní restaurace pro zaměstnance KB, jsme připravili popis námi nabízených služeb na danou provozovnu. Popis jednotlivých nabídek najdete v textu pod jídelním lístkem.
Jídelní lístek pro danou provozovnu sestavili naší šefkuchaři, kterí v současné době operují na našich hlavních provozovnách jako je ČEZ a budova Filadelfie, pod záštitou našeho centrálního šefkuchaře Kostase Vulgaridise.
Na provozovně KB Stodůlky si naši zákazníci najdou vždy to, co zrovna potřebují a za pomoci naší nové aplikace mohou využít i zajímavé akce. Všechny zaměstnance KB Stodůlky zveme na otevřenou degustaci našich pokrmů, kávy a dalších našich produktů, která se uskuteční v nejbližších týdnech. O přesném datu degustace bude informovat KB v rámci interní propagace
TÝDENNÍ POLEDNÍ MENU /chcete-li se posunout, stačí chytit stránku levým tlačítkem myši a posunout nahoru. Týden přepínáte navigačními tlačítky jako další stránku/
Jídelní lístek si, ve formátu PDF, můžete stáhnout ZDE
Společnosti Office Food navrhuje v rámci plnění předmětu této zakázky, jako primární bod naší nabídky, zajištění vysoké atraktivity a nabídky prodeje nejen hotových jídel, ale koncepčního rozčlenění gastronomických provozů na charakteristické prodejní sekce:
Námi doporučené produkty pro budovu:
- Restaurant Office Food jako vlastní koncept Office Food
- Pastař jako vlastní koncept Office Food
- Kavárna Cosmai CAFE jako franchisingový koncept společnosti Office Food
- Bistro Office Food jako koncept Office Food
- Pickup point společnosti Košík.CZ
- Rezervační systém, mobilní aplikace, QR kody a rozšířená realita.
V tomto modelu počítám s využití služeb, jak formou Shop in Shop, tak samostatné provozy. Vytvoření sítě značek tak vytváří kulturu stravování, pestrosti a možnosti volit, mezi jednotlivými produkty.
Společnost Office Food, počítá při zavedení těchto produktů se 100% úhradou nákladů na jejich zavedení. Tyto náklady se týkají zejména visibility a drobného technického zajištění. Vytvořením dílčích značek s jednotným řízením, umožňuje zákazníkům volit během dne mezi zajímavými a osvědčenými koncepty a produkty.
Společnosti Office Food, dále garantuje, že u těchto produktů zajistí vysokou atraktivitu, zejména cenotvorbou, jelikož je našim základním cílem vytvářet benefit pro zaměstnance.
Technologická investice:
V rámci technologického vybavení spatřuje společnosti Office Food jako dostačující. V případě potřeb zajištění nového vybavení, a to jak výrobního, tak odbytového navrhujeme v rámci této nabídky následující řešení:
Společnost Office Food bude na své náklady zajišťovat pravidelné profylaktické prohlídky všech technologií s určením oprav, nerentabilních oprav a havarijních stavů.
V případě nerentabilních oprav pak navrhneme optimální technologii, kterou společnost Office Food profinancuje a po dobu trvání zakázky dá do BEZPLATNÉHO NÁJMU (1 Kč) objednateli, který bude platit po dobu trvání zakázky. Bezplatný nájem je určen časovým období na max. 4 roky. V případě delšího smluvního období bude technologie nahrazena novou.
Základním přínosem je minimalizace investic do oprav, díky prodloužené záruce 2 + 2 pro společnost Office Food a zajištění plynulého chodu výrobních i odbytových středisek. Nové technologie zároveň disponují nižší spotřebou elektrické energie a vytváří tak lepší provozní ekonomii.
Případné investice, budou řešeny provozně tak, aby byl zajištěn nejen provoz, ale i dovybavení v návaznosti na měnící se preference zaměstnanců Objednatele. Proto v této fázi nedoporučujeme žádné zásadní změny, bez faktického zjištění přímo z provozu.
Restaurant Office Food
Firemní restaurace Office Food nabízí nejvyšší pestrost jak ve způsobu
servisu:
- Samoobslužné bufety
- Obslužné bufety
- Slow cooking
- Samoobslužné prodejní kouty
Ale i sortimentu nabídky, který reflektuje sezonnost, národopisné a mezinárodní akce. Při tvorbě nabídky vycházíme z 2, základních pravidel, které vždy komunikujme se zákazníkem a kterými jsou:
AKČNÍ PLÁN, který se sestavuje vždy na 1 rok a který zohledňuje všechny gastronomické a prodejní akce, včetně soutěží a speciálních výhodných akcí. VZOROVÝ AKČNÍ PLÁN TVOŘÍ PŘÍLOHU NABÍDKY 2.1.4.a
KVALITNÍ A PESTÁ NABÍDKA
Sortiment a složení menu v síti restaurací OFFICE FOOD není řízeno, tak jako u nadnárodních sítí restaurací centrálně, ale kompletní nabídka je sestavována individuálně, na základě zjištěných přání a potřeb zákazníků. Tento proces řídíme pomocí systémově nastavených aktivit, díky kterým neustále udržujeme kontakt se zákazníky a získáváme zpětnou vazbu. Tyto aktivity mají nejrůznější formu např. přímé dotazování, emailové odpovědní ankety, webové formuláře, soutěže, survey boxy, nebo dotykové terminály AskNow… apod. Atraktivita nabídky pokrmů je zajištěna pomocí akcí definovaných v marketingovém plánu. Jedná se například o představení pokrmů mezinárodní kuchyně, v rámci, kterých mají zákazníci možnost vyzkoušet známé či méně známé pokrmy. Marketingový plán samozřejmě reflektuje i tradiční sezonnost surovin. Společnost OFFICE FOOD si plně uvědomuje dnešní vysoké nároky na marketing a komunikaci poskytovaných služeb a produktů. Z těchto důvodů je provázanost výroby, prodeje a marketingu jednou z našich priorit. Přehledné informování našich zákazníků a zavádění nových služeb a produktů, transparentní a veřejné řešení neshod a kolizních událostí patří mezi důležité body naší práce. Společnost Office Food v současné době pracuje s Více jak 3000receptur, které neustále obměňujeme v návaznosti na již zmíněné preference. Minimální garance použití stejné receptury je stanovena na 40 dní. Minimální garance, se dále upravuje se zákazníkem, kdy společně vyhodnocujeme již zmíněné preference a pokrmy s vysokou oblibou, jsou do jídelních lístků zařazovány častěji.
Jídelní lístek
– vytváří se na základě ročního období, národopisných a kulturních akcí, ale především je vytvářen našimi zákazníky, kteří určují jeho rozsah a složení. Nehledáme omezení, ale cestu jak dosáhnout cíle.
Tvorba privátních značek:
,,BISTRO OFFICE FRESH“ zaměřeno na čerstvost
• Společnost OFFICE FOOD pokračují na vlně inspirace a čerstvosti a představují nový koncept stravování – BISTRO OFFICE FRESH. Ten zákazníkům nabízí chutné a rychlé občerstvení, které je vyrobeno z čerstvých a kvalitních surovin. Řada OFFICE FRESH zahrnuje šest kategorií – wrapy, polévky, hotová jídla, bagety, sendviče a saláty. Stačí si jen vybrat a jí(s)t. Pestré menu potěší i vegetariány. Novinku nyní zákazníci naleznou ve všech provozovnách společnosti OFFICEFOOD po celém Česku.
• „OFFICE FRESH představuje chutná, zdravá jídla založená na kvalitních a čerstvých surovinách,“
• „Vzhledem k rostoucí časové vytíženosti pozorujeme zájem zákazníků o kvalitní stravování a hledání alternativ v podobě lehkých jídel vyrobených z čerstvých surovin. Produkty OFFICE FRESH jsou tak skvělou volbou a čerstvou inspirací.“
• Unikátní koncept založený na čerstvosti
• Společnost OFFICE FOOD se při vytváření BISTRO OFFICE FRESH inspiroval zdravým životním stylem a čerstvými ingrediencemi. Na přípravě projektu jsme se inspirovali spoluprací s prověřenými partnery, například českým výrobcem salátů UGO, pro kterého naše společnost připravovala vybrané ingredience a suroviny pro jeho výrobu.
• Na tento projekt v roce 2020, navázal nový projekt, a to výroba chlazených jídel a polévek, dezertů. Pro našeho partnera Košík CZ. Společně jsme vytvořily platformu Hotovky Košík, kde denně dodáváme našim společným zákazníkům pře 900 hotových jídel.
OFFICE FRESH zahrnuje téměř sedům desítek jídel. Zákazníci v OFFICE FRESH naleznou například quinou s uzeným tofu či zeleninu, salát s ovčím sýrem či hovězím, různé druhy wrapů, pravé italské polévky či asijské nudle. V chladícím boxu OFFICE FRESH najdou zákazníci další produktů včetně několika druhů řady smoothie nápojů a čerstvých limonád.
BISTRO je naše dynamická privátní značka a vždy ji ladíme podle potřeb našeho zákazníka. Začlenění je vždy do výdeje s využitím stávajících technologií a re-brendingem prostor.
Produkty
Office Bagety&Sendviče
Office Dorty&Zákusky
Office Salad´s
Office Jogurty&Pudinky
Office BIO&RACIO
Office HOT&DOG
Office Burger
Pizza&Pasta Tomatiny
Pizza&Pasta Tomatiny patří mezi naše nové koncepty, které v sobě kombinují moderní gastronomii a fast food zaměřený především na firemní stravování. Tento koncept zahrnuje především redesign prostor s vysokým důrazem jak na food styling, tak estetiku prodeje.
Nabídka pasty je koncipována tak, aby bylo možné její rychlé dokompletování před hostem. Tedy zákazník nečeká na uvaření, ale pasta je před ním na základě objednávky domíchaní s ostatními surovinami a následně podávána.
Pizza je dnes velmi populární náhrada standardního jídla, a proto využíváme všechny dostupné způsob její přípravy: Pizza classico, Pizza Palla, Pizza Cone aj.
Pizza je vždy zpracovávána průběžně a tím minimalizujeme dopad při jejím rychlém vysychání
Díky přípravě těchto pokrmů Just in Time, je jejich významná přednost minimalizace odpadu a možnost food delivery v rámci objektu našimi zaměstnanci.
Kavárna Cosmai CAFE „PRÉMIOVÁ ITALSKÁ KÁVA“
Tato značka COSMAICafe, je jednou z důležitých částí našich značkových provozů. Našim zákazníkům nabízíme nejen výjimečné kávové speciality, ale především vždy čerstvě upraženou kávu. Kombinujeme nejen přípravu, ale i původ zrnek a jejich pražení. Kvalitní surovina a maximální pozornost při výběru. Znovu a znovu zkoušíme nejvybranější varianty odrůd arabica a robusta, pocházející z tradičních zemí a spojujících ty nejlepší vlastnosti kávy, až konečně objevujeme správnou rovnováhu mezi jemností, intenzitou a lehkostí.
Ekologické pražení „čistým vzduchem“
Výzkum Cosmai v oblasti kvality se netýká jen chuti, ale také výběru technologií potřebných při zpracování zelených kávových zrn. Například pražení „čistým vzduchem“: díky vynikající distribuci horkého vzduchu, vytvářeného speciálním ohřívačem, zamezíme kontaktu mezi ohněm a kávovými zrny, čímž zabráníme spálení a podpoříme stejnoměrnost pražení. Tyto technologie nejen chrání chuť a kvalitu naší kávy, ale také zákazníkovi zaručují hygienický a zdravotně nezávadný postup a brání usazování škodlivých zplodin na pražené kávě. Více zdraví, více aroma, více chuti.
Od samého počátku společnosti rodina Cosmai vybírá k prodeji pouze tu nejlepší kávu, vhodnou pro širokou veřejnost i uznávané znalce. Tuto kávu není snadné vyrobit, Cosmai kávu studujeme, hledáme nová řešení produkce, která respektují samotná kávová zrna a povyšují jejich, už tak dokonalé, vlastnosti.
V naší kavárně si pochutnáte na klasických kávových specialitách, ale také na kávě bez laktózy, sypaných čajích nebo čokoládě
Součástí konceptu je samozřejmě široká nabídka domácích limonád a zákusku.
Pickup point společnosti Košík.CZ
V rámci této zakázky nabízíme exkluzivní možnosti využít koncept Pickup point od společnosti Košík.CZ, který je zaměřen nejen na pestrou nabídku zboží obchodního charakteru, ale především na kvalitní potraviny.
Košík. CZ, s naší společností přináší jedinečnou možnost, pro zaměstnance KB, a to objednat si nákup do práce, a tak se nezdržovat odpoledním nakupováním při cestě domů.
Výdejní místo bude fungovat na klasickém principu online nákupu jako je to doposud když si člověk objednává potraviny domů. Pouze s jednou rozdílem a to, že zboží doručí do jídelny na KB, kde si jí následně objednavatel odnese po pracovní době domu.
Společnost Office Food, za objednavatele zboží převezme uskladní a následně vydá objednavateli tedy zákazníkovi.
Tato služba bude zahrnovat dvě platformy, jak klasicky nákup potravin na Košík.CZ tak Hotovky košík. CZ kde je možno objednat již hotové pokrmy v chlazeném stavu, a tak ještě efektivněji ušetřit čas.
Jdeme s dobou zaměřeno na 21. století
. Mobilní aplikace – společnost Office Food v rámci VŘ, přichází z dlouho připravovanou mobilní aplikací. Toto aplikaci jsme vyvíjely podle přání našich zákazníku. V současné době dokážeme zákazníkovi přinést vše co potřebuji k bezproblémovému chodu stravovacích služeb v jednom balíčku, a to přímo do jeho chytrého telefonu.
Naši zákazníci v mobilní aplikaci najdou základní rozdělení našich provozu. Dále zde zobrazí jídelní lístky, okouknou aktuálně probíhající akce jak na výjimečné produkty, tak na standartní zboží, které se třeba nachází ve slevě. Dále zde zákazník najde možnost komunikovat s odpovědnou osobou za provoz, který navštěvuje. V neposlední řadě je zde možnost obsluhovat objednávkový systém jídel.
QR kódy – chceme šetřit přírodu, proto jsme pro naše zákazníky připravily možnost rozšířené reality. Když zákazník načte na výdeji jídel náš QR kód zobrazí se mu vizualizace daného pokrmu. Cílem toho nového projektu je ušetřit suroviny a zbytečně neplýtvat jídlem. Podle našeho výzkumu se pomocí této mody ročně ušetření na jedné provozovně cca 3,5t surovin.
.
QR kódy – úspora času – V současnosti přinášíme ještě jednu službu za pomocí QR kódu. Jedná se o rychlou platbu za objednaný pokrm. Naší službou chceme eliminovat čas jak náš, tak našich zákazníků, proto jsme přišly s možností platby přes QR kód. Zákazník si v naší aplikaci objedná jídlo na určitou provozovnu na konkrétní den. Při výdeji jídel načte kód na specifikovaném místě výdeje jídel a odchází přes kontrolní bod. Kde pouze ukáže informace z aplikace. Žádné fronty žádné zdržovaní žádný kontakt s obsluhu.
Rezervační systém jídel
Společnost Office Food, si je vědoma jak potřeb volnosti ve výběru jídel, tak zamezením plýtvání surovinami díky vysoké nadvýrobě, které zabezpečuje bez-objednávkový systém výdeje jídel.
Jako alternaci tedy navrhujeme zavedení tzv. rezervačního systému, který nám vždy umožní zjistit preference a tím docílit maximální efektivity výroby.
Rezervační systém dále motivuje zaměstnance, zejména slevou na vybraný pokrm v případě využití rezervačního systému, popřípadě možnosti využít bonusový program nebo soutěže.
Dále má zaměstnanec využívající rezervační systému náhled jak do své historie objednávek, tak přehled o přijaté energii za volitelné období.